Makro patiekalai riebalų netekimui. Technikos privalumai

Valgydami šį vaisių, jūs greitai išnyksite alkio jausmą ir jausitės ilgiau, nes suvartosite daug kalorijų. Programa skirta tik gerai motyvuotiems žmonėms, turintiems stiprią valią - ne visi gali valgyti košė be druskos, aliejaus, cukraus kiekvieną dieną. Mityba kartu su kitais maisto produktais Ši veislės dietos versija taip pat sukurta per savaitę, autoriai įvairino jį su daržovėmis ir pieno produktais: pusryčiai - košė g ir vienas pasirinkimas: natūralus jogurtas be priedų g , mažai riebalų varškė arba virti kiaušinių baltymai 4 vnt. Turėtų būti laikomasi šių gairių: Kepyklos ir konditerijos gaminiai; neįtraukti cukraus, kepti, aštrūs, sūrūs, rūkyti patiekalai; gerti ne mažiau kaip 1,5 litro gazuoto mineralinio vandens per dieną; alkoholis yra draudžiamas; Be gatavo patiekalo įpilkite virtų moliūgų gabaliukų virkite be druskos.

Agurką reikia sutarkuoti stambia tarka, o pipirus reikia smulkiai supjaustyti. Varškę sutrinkite šakute, pipirais ir išmaišykite. Į jį įpilkite spausto česnako, sumaišykite ir palikite 20 minučių.

Smulkiai supjaustykite petražoles, sumaišykite su agurkais ir pipirais, tada suberkite varškę.

Baigta maisto programa. Subalansuota mityba svorio netekimo meniu savaitę, sveika mityba

Maišykite iki vientisos masės. Šis liekninantis varškės užkandis su agurku bus idealus pusryčių pasirinkimas. Yra dar paprastesnė galimybė gaminti maistą su žolelėmis. Užkandis, žinoma, neturės tokio išskirtinio skonio, kaip recepte su baziliku ir raudonėliu, tačiau jis taip pat pasirodo labai skanus ir greitai paruošiamas.

Varškę reikia kruopščiai išminkyti, tada į ją įmaišyti smulkintų krapų ir baltymų.

Pagardinkite pipirais, perkelkite į keraminį puodelį ir padėkite pusvalandžiui į orkaitę. Šis variantas, kaip gaminti varškę su žolelėmis svorio metimui, puikiai tinka pusryčiams.

Kai kuriems liesiems patiks burokėlių salotos. Daržovę reikia išvirti, supjaustyti smulkiais gabalėliais ir sumaišyti su granuliuotu varškės sūriu.

Įpilkite šiek tiek čiobrelių, baziliko ir smulkintų arba sumaltų graikinių riešutų. Sumaišykite mišinį, pabarstykite augaliniu aliejumi, balzamiko actu, pagardinkite druska ir maltais pipirais.

makro patiekalai riebalų netekimui

Kvapiosios salotos yra paruoštos. Yra geras dietinio patiekalo iš varškės receptas, skirtas svorio metimui su avokadu. Sumaišykite su kapotomis žolelėmis ir varške, įberkite šiek tiek druskos makro patiekalai riebalų netekimui pipirų.

makro patiekalai riebalų netekimui

Šiuo įdaru užpildykite avokado puseles. Į varškę dedama grietinės ir smulkintų žolelių, tada druskos ir pipirų. Kiekviena pipirų pusė užpildoma tokiu įdaru.

Pupelės svorio netekimui

Sumuštinių mėgėjams taip pat yra sveika alternatyva. Paprikas reikia supjaustyti žiedais, kiekvieną įdėti į skrudintą duoną ar riekelę.

makro patiekalai riebalų netekimui

Pripildykite puodelius varškės, sumaišytos su žolelėmis ir pagardintos druska bei juodaisiais pipirais. Varškės desertai ir pyragaičiai Kiekvieną dieną galima pasigaminti apetiško skanėsto, kurį taip pat norite valgyti dietos metu, kad nudžiugintumėte save ir savo vyrų svorio metimas. Net jei jūs tik sumaišysite varškę su bananu, tai bus labai naudingas desertas svorio metimui ir normaliam organizmų funkcionavimui.

Na, arba į masę įmaišykite kitų vaisių, sutrintų iki tyrės būsenos, ir uogų. Arba galite šiek tiek pabandyti ir skirti šiek tiek daugiau laiko maisto ruošimui, kad gautumėte visavertį desertą ar pyragą. Skanūs sausainiai puikiai tinka pusryčiams.

Norėdami jį paruošti, jums reikės šių produktų: g varškės; 5 šaukštai kukurūzų arba kokosų miltų truputis vanilino; 1 šaukštas medaus. Varškę sumalkite maišytuve, kad gautųsi puri masė. Į jį įpilkite medaus, kiaušinio, miltų ir vanilino. Vėlgi, viską perleiskite per maišytuvą, tada masę su šaukštu paskleiskite ant silikono kepimo kilimėlio.

Sausainius nusiųskite į iki ° C po šarvais numesti svorio orkaitę maždaug pusvalandžiui. Užkandžiui idealiai tinka varškės ir avižų batonėliai su džiovintomis slyvomis. Tai yra skanus būdai numesti svorį patalpose maistingas saldumas. Tokį patiekalą iš varškės svorio metimui nėra sunku paruošti.

makro patiekalai riebalų netekimui

Gerai išmaišykite, iš gautos masės padarykite mažus batonėlius ir padėkite juos ant silikono kepimo kilimėlio. Pašaukite į orkaitę, įkaitintą iki ° C, ir kepkite ketvirtį valandos.

Na, kas atsisakytų skanaus šokoladinio suktinuko su varške ir bruknių įdaru? Nebent tik metant svorį. Tačiau jie taip pat neturėtų to daryti, nes tokiam desertui nėra tabu.

Privatumo Politika 32 maisto poros, kurios dvigubai mažina svorį Geriausi maisto produktai svorio metimui yra maisto poros. Maisto derinimas turi tikrą mokslą, ir šie patarimai padės jums susieti reikiamus maisto produktus svorio metimui. Svorio Metimas Norėti greitai mesti svorį? Sprendimas paprastas: valgykite daugiau.

Norėdami makro patiekalai riebalų netekimui ritinį, jums reikia šių produktų: 4 kiaušiniai; 2 šaukštų kukurūzų krakmolo ir kakavos makro patiekalai riebalų netekimui šiek tiek cukraus ar saldiklio; 1 arbatinio šaukštelio kepimo miltelių; 1 šaukštas ryžių miltų g bruknių galima užšaldyti. Šiame varškės lieknėjimo recepte yra keli paruošimo etapai: Norėdami paruošti plutą, pirmiausia turite atskirti trynius nuo baltymų.

Pirmąjį sumaišykite su krakmolu, miltais, kepimo milteliais, kakava ir saldikliu. Baltymus gerai išplakite su žiupsneliu druskos. Švelniai įpilkite antrojo mišinio į pirmąjį ir sumaišykite specialia mentele iš apačios į viršų.

Įkaitinkite orkaitę iki ° C. Paimkite silikoninį kilimėlį, padėkite jį ant kepimo skardos, supilkite paruoštą masę, kad jos storis būtų apie 1 cm. Įdėkite į orkaitę 10 minučių, laikydami uždarytas dureles, kad pyragas nenukristų. Norėdami paruošti įdarą, bruknes sumalkite maišytuve ir sumaišykite su nedideliu kiekiu cukraus ar jo pakaitalu. Patrinkite, kad pašalintumėte odą ir kaulus, ir supilkite į varškės masę.

Dar kartą viską suplakite maišytuvu. Pyragą atvėsinkite, sutepkite varškės-bruknių mase ir susukite į ritinį.

32 maisto poros, kurios dvigubai mažina svorį

Šaldykite porai valandų. Skanūs ir sveiki baltymų kokteiliai Yra daugybė makro patiekalai riebalų netekimui kokteilių lieknėjimo receptų, kurių apžvalgos įrodo efektyvumą ir naudą sveikatai. Tiksliau, jie yra paruošti ne svorio metimui, o raumenų masės didinimui. Tačiau nebijokite tokios formuluotės. Baltymų kokteiliai idealiai tinka visiems sportuojantiems žmonėms.

Baltymai yra būtini atstatant raumenų audinį, pažeistą fizinio krūvio metu. Todėl daug baltymų varškės kokteilis yra geriausias gėrimas po treniruotės. Juos paruošti labai paprasta - reikia sumaišyti visus ingredientus ir plakti maišytuve, kol susidarys vienalytė masė.

20 produktų negailestingai degina riebalus. Pasninkas svorio netekimas nėra būtinas!

Taip pat galite paruošti skanių kokteilių puikiam užkandžiui. Pavyzdžiui, varškė su braškėmis ir serbentais ruošiama dviem sluoksniais, be to, ji pasirodo graži. Maišytuve būtina sumalti 5 gabalėlius šaldytų braškių su 1 arbatiniu šaukšteliu medaus. Silikonine mentele tuščią stiklinę padalykite į 2 dalis.

Vienoje virtuvės priemonės pusėje makro patiekalai riebalų netekimui braškių mišinį, kitoje - varškės ir serbentų mišinį. Šiame kokteilyje yra tik kcal vienai porcijai. Varškės dieta Daugelį neramina klausimas, ar metant svorį galima naudoti varškę naktį. Nesijaudinkite dėl to, nes fermentuotas pieno produktas, suvalgytas prieš miegą kaip užkandis, maitins raumenis ir prisidės prie stabilaus virškinimo trakto veikimo.

Yra varškės dieta, kurią galima palaikyti 3 ar 7 dienas. Makro patiekalai riebalų netekimui variantu laikomos pasninko dienos, rengiamos kartą per savaitę.

Norintiems per trumpą laiką atsikratyti maksimalaus antsvorio, šiuo metu reikia vartoti tik varškę. Suma priklauso nuo žmogaus tikslų ir gyvenimo būdo. Pavyzdžiui, jei jis aktyvus, sportuoja, turėtumėte padidinti porcijas.

Didžiausia dienos norma yra 1 kg.

6 receptai soros košės svorio netekimui ir patarimai, kaip ją paruošti

Į dietą taip pat galite įtraukti iki 1 litro kefyro. Ne daugiau, nes kitaip inkstai bus labai apkrauti. Leidžiama žalioji arbata ir, žinoma, vanduo - paprastas arba su citrina. Pusryčiams ar vakarienei galite pridėti uogų. Draudžiama pratęsti dietą ilgiau nei 3 dienas, kad būtų išvengta neigiamų pasekmių ir organizmo eikvojimo.

Bet mitybos specialistai vis tiek ragina nekankinti kūno, o metant svorį geriau organizuoti pasninko dienas ant varškės. Pavyzdžiui, vakarienei galite suvalgyti g varškės ir išgerti truputį kefyro. Pusryčiams pagaminkite varškės-uogų masę gramų ir nuplaukite ją žaliąja arbata. Pietums tinka g varškės ir virtas liesos mėsos gabalas. Beje, daugelis giria trijų dienų varškės dietą ir variantą su pasninko diena ant fermentuoto pieno produkto.

Kepimo dieta - naudingų angliavandenių lieknėjimas

Kaip rašo merginos, per šį trumpą laiką paaiškėja, kad norima forma grįžta jei buvo priaugta šiek tiek svoriotaip pat nustatyta virškinamojo trakto veikla. Iš to išplaukia, kad produktas tikrai veiksmingas metant svorį ir visiškai netrukdo šiam procesui, kaip mano dauguma žmonių.

Ypač populiarūs desertų receptai, vaisių ir daržovių salotos su varške svorio metimui. Taigi nebijokite šio produkto laikydamiesi dietos. Tai naudinga ne tik kūnui, bet ir figūrai!

Rekomenduojame