Kaip greitai numesti svorį be valios, Asmeninis treneris paaiškino, kodėl numesti svorio paprasta, o jį išlaikyti padeda visai ne valia

Ilgalaikio svorio metimo esmė — atradimai. Jis pradėjo mašiną palikti ne stovėjimo aikštelėje po langu, o garaže, iki kurio kelias užtruko 35 minutes, taigi, 70 minučių kurios, praradus svorį, sumažėjo iki 50 dienos fizinio aktyvumo. Metant svorį, bazinės medžiagų apykaitos BMA greitis kalorijų kiekis, kurį sudeginame vien gyvendami ir kvėpuodami sumažėja, kaip ir raumenų masė. Sureguliuoti cukraus kiekį kraujyje padeda sveiki, augalinės kilmės produktai, kurie taip pat padeda ir stiprinti valią. Dėl to, ir sporto klubai tokiems žmonėms nėra pats patogiausias pasirinkimas.

Psichologė pataria: ką daryti, jei trūksta valios sulieknėti?

Nereikėtų išbraukti iš valgiaraščio visos produktų grupės. Nereikėtų visiškai atsisakyti socialinio gyvenimo ir valgymo ne namuose.

daug gali padėti numesti svorį

Koncentruokitės į didesnius pokyčius, o ne į smulkmenas. Kuriant skulptūrą, prieš pradedant lipdyti detales, visų pirma reikia pasirūpinti pagrindu, ant kurio ji stovės, aiškina jis. Kitaip tariant, pradėkite nuo esminių pokyčių — į valgiaraštį įtraukite daugiau daržovių arba kiekvieną dieną pradėkite nuo maistingų pusryčių.

deginti riebalų mylią

Nesikoncentruokte į smulkmenas, tokias kaip kavos balinimas liesesniu pienu. Smulkmenas galėsite šlifuoti tada, kai sutvarkysite esminius dalykus. Išskirkite savo strategijoje realiai pasiekiamus mažesnius tikslus.

Numesti 10 kilogramų nėra tas pats, kas šiek tiek sulieknėti. Šio tikslo nepavyks pasiekti per kelias dienas, o kartais gal net per kelis mėnesius.

Nuorodos kopijavimas

Kuo daugiau kilogramų pasiryžote numesti, tuo ilgiau gali tekti laukti patenkinamo rezultato. Todėl nenuleiskite rankų ir nuo pat pradžių nesikoncentruokite į svarstyklių skaičius ar liemens apimtį, verčiau įvertinkite kitus naujo, sveikesnio gyvenimo būdo privalumus. Galbūt pradėjote geriau miegoti, jaučiatės energingesni arba sugebate nubėgti du kilometrus, sako Baltimorėje įsikūrusi trenerė Erica Suter.

lieknėja 50

Visa tai parodo didelį progresą ir gerėjančią sveikatą — o juk būtent tai ir yra pagrindinė priežastis, kodėl metame svorį. Ugdykite lieknėjimą skatinančius įpročius.

vyriškas viso kūno lieknėjimo kostiumas

Gera naujiena ta, kad galima sumažinti kalorijų kiekį iki sveiko drastiškai nekeičiant savo mitybos ir mankštinimosi įpročių. Pavyzdžiui, galite priimti konferencinį skambutį su kolegomis ne sėdėdami, o stovėdami, palikti automobilį toliau nuo įėjimo į prekybos centrą, atsisakyti saldžių gaiviųjų gėrimų arba visur ir visada nešiotis gertuvę su vandeniu.

ar galite numesti svorio greitai ir sveikai

Žinoma, visa tai neprilygsta rimtai treniruotei ar kasdienei salotų dietai, bet tokie maži pokyčiai kaupiasi ir tikrai padeda deginti kalorijas. Palaipsniui mažinkite kalorijas. Viskas labai paprasta: tam, kad svoris kristų, reikia suvartoti mažiau kalorijų nei sudeginate per dieną.

Kai kilogramai ima tirpti, kūnui reikia vis mažiau kalorijų, nes kalorijos yra energija, ir kuo mažesnis kūnas, tuo mažiau energijos sudeginate per dieną. Be to, lieknėdami prarasite ir kažkiek raumenų masės. Ir atsirado dar vienas atsakymas: jeigu man užėmė tiek laiko sužinoti dalykus, galbūt galėčiau palengvinti kitų žmonių kelią, jiems padėdamas šią informaciją pristatyti per trumpesnį laiką.

Trenerio patarimai norintiems sulieknėti: pradėkite ne nuo bėgimo, o nuo mąstymo

Statistiškai dažniausiai žmonės ateina numesti svorio. Antras dalykas — dažniausiai prašo sporto salėje padėti suprasti, ką daryti, kaip elgtis su treniruokliais, kaip atlikti kokius nors pratimus. Savo patirtimi, žiniomis ar tiesiog tuo, ką perskaitote, dalijatės socialiniuose tinkluose. Jūs ten sudedate tikrai daug informacijos. Ar negaila imti ir nemokamai su visais dalytis tokia įdomia informacija?

Išbandžiau ir aš: namų gamybos receptas, kuris padės deginti pilvo riebalus

Aišku, jis neturi išduoti visko ir negali — neįmanoma pasakyti visos informacijos. Ką pastebėjau pradžioje ėmęs dirbti treneriu, kad žmonės šitą informaciją apie svorio metimą ir sportą laiko kažkokia paslaptimi.

Strategijos kūrimas

Niekas apie tai nekalba, tarsi negalima. Man visą laiką būdavo toks — kodėl? Tikrai nesakysiu. Žmonės galvoja, kad reikia perskaityti kažkokius medicinos tomus ar reikia kažkokios dietos, kad sugebėtum numesti svorio, bet tai sukuria socialinės medijos, platindamos įvairią informaciją. Svorio metimo principas paprastas: turime sunaudoti daugiau energijos, o energiją naudojame įvairiai: vykdydami kokias nors veiklas, sportuodami ir t.

Turime gauti mažiau kalorijų, negu mūsų kūnui reikia.

Triukai į gera

Žmogus turi mėgautis tuo, ką daro. Jeigu apie svorio metimą galvoji kaip apie mėnesinį pokytį, ką tu darysi po dviejų mėnesių?

Ar svorio metimas tikrai priklauso tik nuo mūsų valios? Taigi, peržengus šią ribą, jos gydymas mažai bepriklauso nuo valios pastangų.

Teorija, kaip ir mokykloje ar universitete, labai slidus dalykas: atrodo paprasta, bet nėra lengva. Tą sakau ir socialiniame tinkle: svorio metimas yra paprastas, bet nėra lengvas. Tai jaunos mamos, žmonės įsirenginėjantys namus, ir kiti, kuriems sunku ištrūkti iš namų. Dėl to, ir sporto klubai tokiems žmonėms nėra pats patogiausias pasirinkimas.

  1. Tai reikalauja kantrybės, kurios turime toli gražu ne visi, ir kartais siekiant finišo linijos gali apimti desperacija.
  2. Ar svorio metimas tikrai priklauso tik nuo mūsų valios? - REVÙ CLINIC
  3. Riebalų degintojas kurį naudoja mma kovotojai
  4. Svoris | Kaip numesti svorio?, Kaip numesti svorio be valios jėgų
  5. Numesti svorio apk mod

Tačiau, tai nėra didelė problema, juk puikių rezultatų pasiekti galima ir sportuojant namuose! Tereikia stiprios motyvacijos, griežtos dienotvarkės kuri, beje, svarbi, ne tik įterpiant į savo rutiną kasdienius pratimus, bet ir randant pakankamai laiko reguliariai mitybai ir šiek tiek valios pastangų.

Todėl, šiame straipsnyje aptarsime, kaip numesti svorio. Ir kaip paversti šią užduotį kuo paprastesne ir efektyvesne?

Keli pokyčiai, jei norite nesunkiai atsikratyti 10 ar daugiau kilogramų

Žinoma, šiam tikslui pasiekti reikalingas kompleksinis požiūris. Teks atsižvelgti ir į mitybą, ir — savo gyvenseną, apskritai.

Kaip greitai sulieknėti namų sąlygomis?

Tačiau, kad ir kaip sudėtingai tai skambėtų, ėmus mažais žingsneliais siekti savo užsibrėžto tikslo, kasdien taps vis lengviau judėti jo link. Svarbiausia, pakeisti žalingus, įsisenėjusius netaisyklingos mitybos ir pasyvaus gyvenimo būdo įpročius.

Taigi, pirmoji mūsų laukiančios kelionės stotelė ir pagrindinis tikslas — susikurti subalansuotą valgiaraštį. Kodėl pradedame nuo šio etapo? Netrukus išsiaiškinsime. Pirmas etapas: mityba Nesubalansuota mityba ir menkas fizinis aktyvumas yra didžiausi namuose daug laiko praleidžiančių asmenų priešai.