Padidinti medžiagų apykaitą deginti riebalus

Pagal efektyvumą numeris vienas — yra judėjimas. Valgykite maistą, kuriame daug Omega-3 Jei norite apsaugoti širdį ir paspartinti medžiagų apykaitą, įtraukite į valgiaraštį Omega-3 polinesočiųjų riebalų rūgščių. Tai yra skaidulos, kurios suriša vandenį ir žarnyne suformuoja tirštą gelį.

Kas padeda deginti pilvo riebalus? Ko gero, žinote, kas yra pilvo riebalai. Tikriausiai apie juos teko girdėti ne pačių geriausių dalykų — pilvo riebalus medikai sieja su II tipo cukriniu diabetu, širdies ligomis, net su ankstyva mirtimi. Per didelis pilvo riebalų kiekis signalizuoja apie tam tikros rūšies riebalų, vadinamų visceraliniais riebalais, kaupimąsi aplink įvairius vidaus organus, įskaitant ir kepenis, kasą bei žarnyną.

Medžiagų apykaita taip pat priklauso nuo visų aukščiau paminėtų dalykų sąveikos. Jei teisingi antrosios grupės veiksniai, jie gali šiek tiek paspartinti, arba sulėtinti metabolizmą.

Metabolizmą sudaro 2 vienu metu vykstantys procesai: Anabolizmas - tai medžiagų įsisavinimas organizmui augti, atsinaujinti ir vystytis. Katabolizmas - tai tarpinė fazė, kurios metu sudėtingos medžiaga skyla iki elementarių, o atpalaiduota energija kaupiama ląstelėse adezintrifosfato pavidalu ATF. Katabolizmas nėra vien tik raumeninio audinio ardymas, kaip kad įprasta buvo manyti.

Štai jums 4 paprasti būdai kaip paspartinti medžiagų apykaita: Judėjimas — trumpi iki 30 sekundžių intervaliniai pagreitėjimai. Pagal efektyvumą numeris vienas — yra judėjimas. Visi kūno judesiai lemia kalorijų deginimą.

Įdėkite raumenis

Kuo aktyvesnis jūs esate, tuo didesnė jūsų medžiagų apykaita. Net labai paprasta veikla, tokia kaip stovėjimas, vaikščiojimas ar namų ruošos darbas, ilgainiui suteikia gerų padidinti medžiagų apykaitą deginti riebalus. Įdomų mokslinį tyrimą atliko Anglijos, Birmingemo ir Notingemo universitetų mokslininkų grupė, kuriai vadovavo profesorius Jamie Timmonsas.

Tyrimai paskelbti žurnale Endokrinologijos ir metabolizmo tendencijos rodo, kad dirbtinai saldinti gėrimai gali sugadinti įprastą organizmo medžiagų apykaitos reakciją į cukrų ir iš tikrųjų padidinti apetitą!

Pasirodo užtenka sportuoti 12 min. Sportuojant pagal SIT sistemą intervaline treniruote 12 min. Raumenys ir kepenys, tai gliukogeno sandėlis.

padidinti medžiagų apykaitą deginti riebalus

Pratimų sesija, Trumpi — intervaliniai pagreitėjimo pratimai, jei jie atliekami 3 kartus per savaitę, gali būti daug efektyvesni, nei intensyvios, kasdieninės varginančios treniruotės. Pasirodo, kad trumpi — intervainiai pagreitėjimai, sekundžių, skatina hormonų išsiskyrimą ir tuo pačiu pagreitina medžiagų apykaitos procesus organizme.

padidinti medžiagų apykaitą deginti riebalus

Statodinaminiai pratimai. Dėl anaerobinės glikolizės, gaminasi pieno rūgštis, deguonis nepasiekia lėto susitraukimo skaidulų, mažųjų kapiliarų, dėl to, jos rūgštėja ir skauda raumenis. Atliekant pratimą iki skausmo, endokrininė sistema į raumenis siunčia didelį kiekį kraujo ir hormonus, kurie pasiekia ląsteles.

Nuorodos kopijavimas

Štai, tokiu būdu vyksta raumenų augimas. Trumpalaikis stresas — šaltas vanduo. Teisingai panaudotas šaltis sukelia stiprų, tačiau teigiamą šoką organizmui.

padidinti medžiagų apykaitą deginti riebalus

Sukelia didelį impulsą centrinei nervų sistemai. Išsiplėtusios įšilusio organizmo kraujagyslės ir kapiliarai impulsyviai susitraukia, tačiau tuo pačiu metu išskiriamas didelis adrenalino kiekis, visos ląstelės pradeda dirbti sinchroniškai ir efektyviai, atsistato širdies pulsas.

Šalčio nauda akivaizdi. Praktikuojant maudynes lediniame vandenyje sustiprėja imunitetas, organizmas tampa atsparesnis ligoms, infekcijoms, gydomi ne tik padidinti medžiagų apykaitą deginti riebalus negalavimai, bet ir peršalimas.

padidinti medžiagų apykaitą deginti riebalus

Treniruojama žmogaus psichika ir somatinė sistema, sudirginamos visos nervinės galūnės. Kūnas gavęs neįprastus dirgiklius, būna priverstas reaguoti, įsijungia išgyvenimo mechanizmas ir pastangos, o staiga atsiradusios kritinės sąlygos, verčia sureaguoti visas gyvybines žmogaus sistemas.

Prenumeruokite naujienlaiškį

Tokiu būdu persikrauna visa fiziologinė, bei nervų sistema. Kūnas susibalansuoja, atgauna pusiausvyrą. Kas įvyksta atliekant intervalines treniruotes, statodinaminius pratimus, arba išsimaudžius šaltame vandenyje?

Visceralinės terapijos pagalba, siekiama pagerinti vidaus organų prigimtinių funkcijų veiklą, bei paslankumą. Dėl patirtos traumos, ar nervinės įtampos padidėjęs raumenų tonusas, organų ar audinių pasislinkimas iš įprastos vietos, sąaugos, gali sutrikdyti natūralią organų veiklą, sukelti ilgalaikį dirginimą, bei išprovokuoti trigerinių taškų formavimąsi.

12 būdų, kaip paspartinti medžiagų apykaitą

Esant šiems sutrikimams, vidaus organai negali efektyviai ir pilnu pajėgumu funkcionuoti. Visceralinės terapijos seanso metu, specialistas švelniai masažuoja giliuosius kūno audinius, siekiant paskatinti dirbti ir tuo pačiu atpalaiduoti vidaus organų, bei raumenų sistemą kepenis, inkstus, žarnyną, širdį, kojų, rankų, nugaros raumenis ir t.

  1. Kas padeda deginti pilvo riebalus? 6 mokslu pagrįsti būdai - LRT
  2. Kaip padidinti medžiagų apykaitą ir deginti riebalus - Shri tulsi svorio metimui
  3. Šiame straipsnelyje trumpai peržvelgsiu keletą riebalų deginimo klaidų, kurias daro siekiantieji sulieknėti.
  4. 5 valgymai per dieną norint sulieknėti
  5. TOP 10 produktų, kurie greitina medžiagų apykaitą Kaip deginti riebalus ir skatinti medžiagų apykaitą Paprasčiausiais būdais pagreitinkite savo medžiagų apykaitą ir lieknėkite dvigubai greičiau - jokių dietų, jokių didelių fizinių krūvių!
  6. Štai keli paprasti patarimai, kurie padės paspartinti metabolizmą.

Visi šie paprasti dalykai, iš pirmo žvilgsnio, labai prisideda prie medžiagų apykaitos pagreitinimo.