Kaip sulieknėti 1kg per savaitę. Kaip numesti 5 kg per mėnesį – patarimai, ką valgyti ir kaip mankštintis - LRT

Klasikinis šios dietos pavyzdys, kai bulvės nevalgomos su mėsa. Pradėjo prastėti tarpusavio santykiai. Visi šie produktai greitai padidina cukraus kiekį organizme ir suteikia energijos, tačiau iš tokių angliavandenių gauta ir nepanaudota energija virsta riebalais ant žmonių kūnų. Sudeginsite daugiau kalorijų, net nepagalvodami, kad sportuojate stipriau. Mano ūgis — 1,80 cm.

kaip sulieknėti 1kg per savaitę

Tačiau mitybos specialistė iš Australijos pasidalijo keletų paprastų gudrybių, kurios padės gerokai sumažinti suvartojamų kalorijų kiekį ir numesti 3—5 kilogramus per mėnesį be ypatingų pastangų. Tad kaip suvartoti kasdien kalorijų mažiau to nė nepastebint?

Atsisakykite baltos duonos, batono ir makaronų

Pakeiskite duoną Balta duona ar pita paprastai turi dvigubai daugiau kalorijų nei plona riekelė juodos ruginės duonos ar lavašas. Taigi, jei mažiau sveiką duoną pakeisite sveikesne, galite per dieną sutaupyti po kalorijų.

kaip sulieknėti 1kg per savaitę

Sumažinkite išgeriamos kavos kiekį Susie įspėjo, kad kavos su pienu, tokios, kaip latė ar kapučinas, puodelį gali sudaryti 60— kalorijų. Jeigu kavinėse rinksitės mažesnį mėgstamos kavos su pienu puodelį, suvartosite iki 50 kalorijų mažiau.

kaip sulieknėti 1kg per savaitę

Taip pat mitybos specialistė siūlė atsisakyti cukraus. Taip suvartosite dar 15—20 kalorijų mažiau. Sumažinkite mėsos porcijas Susie teigimu, nemažai žmonių, ypač australų, suvartoja per daug mėsos.

Pavyzdžiui, tiek mėsos, kiek užtektų keturiems žmonėms, dažnai suvalgo du žmonės. Sumažinkite angliavandenių kiekį Mes dažnai per dieną suvalgome gerokai per daug angliavandenių, nors dirbame sėdimą darbą.

Nepersistenkite: kiek saugu per savaitę atsikratyti svorio

Tokie angliavandeniai, kaip baltieji ryžiai, makaronai ar bulvės, neretai sudaro nemažą mūsų valgio dalį. Verčiau dalį angliavandenių pakeiskite daržovėmis. Verta atkreipti dėmesį ir į mūsų užkandžius, tokius kaip įvairūs trapučiai, grūdų batonėliai ar vaisių sultys. Juos neretai sudaro rafinuoti grūdai ir koncentruoti cukrūs, kas gerokai padidina suvartojamų kalorijų kiekį.

Kaip numesti svorio?

Vartokite mažiau padažų, užtepų ir pagardų Pasak Susie, vos viename valgomajame šaukšte majonezo gali būti kalorijų, pomidorų padaže — 20 kalorijų, o svieste ar margarine — 20—30 kalorijų. Keiskite alkoholį Susie nesiūlo visiškai atsisakyti alkoholio, tačiau tiems, kas nori suvartoti mažiau kalorijų, rekomenduoja rinktis silpnesnus gėrimus. Silpnesnio alkoholio taurė turi 20—30 kalorijų mažiau, nei stipresnio. Toks maistas, kaip salotos, skrudintos daržovės ir sriubos yra puikūs patiekalai, kurie gali padėti perpus sumažinti suvartojamų kalorijų kiekį.

Pavyzdžiui, sriuboje ar salotose yra perpus mažiau kalorijų nei dideliame sumuštiniame.

  • Misija — sulieknėti iki vasaros: anoreksija persirgusios merginos perspėjimai 95 kg numesti svorio Tai ir padidėjęs cirkuliuojančio kraujo kiekis, didėjanti placenta ir gimda, gausėjantys vaisiaus vandenys.
  • Nepersistenkite: kiek saugu per savaitę atsikratyti svorio - DELFI Sveikata
  • Kaip numesti 5 kg per mėnesį — patarimai, ką valgyti ir kaip mankštintis 30 LRT.
  • Ar esu pasirengusi mesti svorį
  • Imi hong kong svorio kritimas
  • 95 kg numesti svorio - NAUJAUSI KOMENTARAI
  • Svorio netekimas pašalinus kiaušintakį

Taigi, jei kasdien vieną patiekalą pakeisite mažiau kaip sulieknėti 1kg per savaitę, suvartosite — kalorijų mažiau.