Sudega riebalai

Kai ryškiniesi gali atlikinėti kardio treniruotes 4 kartus į savaitę. Greitai išvarginsi savo kūną, po treniruočių ar kitos fizinės veiklos bus sunkiau atsigauti, galiausiai visame procese gali pasireikšti stagnacija. Nors gydytojas sako, kad rečiau valgant riebalai deginami efektyviau, į kraštutinumus pulti jis nesiūlo.

prarasti riebalų apatinę nugaros dalį

Pakoregavę kasdienius įpročius, galime pamatyti norimus rezultatus. Ką verta įtraukti į savo dienotvarkę? Sportuodamos naudokite svorius Trenerė Tia Falcone pataria į pagalbą pasitelkti svarmenis.

Angliavandeniai virsta gliukoze, o ji yra svarbiausias organizmo ir smegenų energijos šaltinis. Organizme gali susikaupti tik g glikogeno atsargų. Iš angliavandenių gautas energijos perteklius sudega pirmiau nei iš riebalų ir baltymų. Todėl svarbu, kad maiste būtų daug angliavandenių ir mažai riebalų.

Jie ne tik užtikrins, kad sudeginsite daugiau kilokalorijų sportuodamos, bet ir greičiau padailins formas. Taip pat tikinama, kad svoriai greitina medžiagų apykaitą, o tai itin pravartu, trokštančioms greičiau džiaugtis svajonių figūra, mat kuo mažiau raumenų turime, tuo labiau medžiagų apykaita pradeda lėtėti.

Svoriai suaktyvina ir hormonų sudega riebalai, tad vėliau riebalai sparčiai dega ir praėjus 24 val. Valgykite daugiau baltymų Patariama susitelkti ne į kilokalorijas, bet į pačių produktų maistingumą, jeigu norite sudeginti daugiau riebalų.

Šiuo atveju geriausia rinktis baltyminį sudega riebalai, kuris priverčia mūsų virškinimo sistemą dirbti įnirtingiau ir sunaudoti daugiau energijos. Be to, baltymų kupinas maistas padeda stiprinti raumenis ir apskritai — baltymai viena statomoji organizmo medžiagų.

30 dienų svorio metimo stovykla

Išsimiegokite Nenuvertinkite miego galios. Trenerė Jennifer Cohen tikina, kad metabolizmas priklauso nuo mūsų miego įpročių.

numesti kojų riebalus per 1 mėnesį

Jeigu tam neskiriame pakankamai dėmesio, tuomet sutrinka cirkadiniai ritmai ir visa mūsų organizmo sistema. Prasideda riebalų kaupimasis, o ne deginimas, ypač pilvo srityje. Specialistai pataria miegoti bent jau 7 valandas, kad jaustumėmės ir atrodytume geriau.

Galvoji, dega tau riebalai tik laikantis itin griežtos dietos ir labai intensyviai treniruojantis pasieksi savo rezultatų? Iš dalies taip, tačiau rezultatas vertas sunkaus darbo.

Gerkite vandenį Trenerė Valerie Walters sako, kad vandenį gerti būtina visais metų laikais. Tai reiškia, sudega riebalai po vasaros karščių mes gal ir nesame tokie ištroškę, tačiau organizmui reikia skysčių, kad virškinimo ir medžiagų apykaitos sistema veiktų kaip laikrodukas.

Tyrimas atskleidžia, kad tie, kurie gėrė nuo 8 iki 12 stiklinių vandens, sudegino daugiau riebalų nei tie, kurie gėrė vandens mažiau.

riebalų deginimas d