Kaip pašalinti riebalus nuo viršutinės abs. Kaip namuose pašalinti riebalus nuo pilvo, vaizdo įrašas

Pratimai pilvui ir šonams sumažinti Pratimų tikslas yra padėti numesti svorio, pašalinti riebalus iš šonų ir pilvo ir įtempti kūną. Ant apatinės pilvo Yra daugybė efektyvių pratimų apatinėje pilvo dalyje. Kaip pašalinti poodinius riebalus ir numesti svorio Kaip prarasti užsispyrusius viršutinės kūno dalies riebalus Numesti 5 riebalų svarus per savaitę Lieknėti per 4 mėnesius Kultūrizmo mitai išlaisvinti: atsparūs kūno riebalai, I dalis Geriausi rezultatai riebalų degintojas Žmogus numeta svorio 52 ir reikia numesti svorio Šie trys žodžiai įkūnija kai kuriuos labai nemalonius vaizdus kultūrizmo entuziastų vadovuose iš tų "paskutinių keletą svarų" tame "sunkiai prarastose" vietose.

Kaip padaryti puikią pilvo krizę by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Nesvarbu, ar tu myli juos ar nekenčia jų, daug metų tu tikriausiai daugelį metų padarė, kaip ir likusieji iš mūsų. Crunches buvo abos treniruočių pagrindas dešimtmečius ir, nors mes radome daugybę kitų pratimų, sutrikimai vis dar yra puikus būdas nukreipti savo abs.

Priežastis, dėl kurios treniruojasi, taip gerai veikia dėl to, kaip veikia pilvo ertmės.

Kaip prarasti tik viršutinės kūno dalies riebalus

Tiksliau tariant, krūtys nukreiptos į rectus abdominis arba ką mes paprastai vadiname "6 pakuotės raumenimis", kurie eina prie liemens priekio. Tai yra tas raumenis, kad, sumažinus pilvo riebalus, jums suteikiama tokia išvaizda, kad daugelis iš mūsų trokšta.

Kiekvieną kartą, kai jūs sulenktumėte abs, kuris bet kuriuo metu sutinkate abs, kad jūsų pečiai būtų linkusios į sąnarius, jūs taikysite šį 6-pack raumenį. Apgaulinga krizė Nors daugelis iš mūsų per daugelį metų dirbo šimtus, o gal tūkstančiai sutrikimų, dauguma iš mūsų tikriausiai daro juos neteisingai. Arba bent jau nedarykite jų taip veiksmingai, kaip galėtume.

  1. Bpi bcaa riebalų nuostolis
  2. Dr josh kirvis greitai numeta svorį
  3. Patarė, kaip veiksmingai atsikratyti riebalų nuo juosmens Švelnus šerdis ir apipjaustytas pilvas gali būti pasiektas įtraukiant nedidelius pokyčius į jūsų dieną, pavyzdžiui, laikydami savo abs, kai vaikščiojate ir pridėdami tinkamą sveikų riebalų prie dietos.
  4. Valgiai svorio metimui nz
  5. Optimizuoti riebalų nuostolius t4s svorio metimas, svorio netekimas ashland ma lengva numesti svorio rutina.
  6. Svorio metimo bc
  7. Bet kokia jo rūšis neigiamai veikia kūno ir figūros sveikatą.
  8. Kaip prarasti tik viršutinės kūno dalies riebalus - pakruojoremontas.lt

Tai, kas apgaulinga dėl sutrikimų, yra tai, kad teisingai tai daro sunkiau, nei atrodo. Tiesą sakant, dauguma iš mūsų tikriausiai padarė juos taip ilgai, mes netgi negalime atkreipti dėmesio į formą.

Geras būdas prarasti viršutinės kūno dalies riebalus

Kai kurios bendrosios klaidos yra: Traukdami ant kaklo - tai kaip pašalinti riebalus nuo viršutinės abs tik įtempia kaklą, bet ir pašalina jūsų abs. Jūs norite sukurti judesį savo abs, o ne iš savo galvos. Kritimas yra pernelyg didelis - krūtis yra subtilus judėjimas, kėlimas pečių ašmenimis tik keletą colių nuo grindų. Kai kurie iš mūsų pritraukia pečius, kurie padidina pagreitį ir sumažina pratimų efektyvumą.

Kaip padaryti puikią pilvo krizę

Prireiks laiko sustiprinti abs, todėl geriausia atsikratyti laiko ir judėti lėtai, o ne naudoti pagreitį. Jūs atsipalaidavote, kai nusileidžiate į grindis. Lengvai leisti, kad jūsų pečiai nusileistų į grindis, tačiau veiksmingiau būtų išlaikyti įtampą abs per visą judėjimą.

Jūs niekada nenorite visiškai atsipalaiduoti pečių ant grindų. Atlikti "Perfect Crunch" Atsigulkite ant grindų ant nugaros ir sulenkite kelius, paliečius rankas už galvos ar ant krūtinės.

kaip pašalinti riebalus nuo viršutinės abs

Kai kurie žmonės mano, kad per krūtinę kerta rankas padeda išvengti traukimo ant kaklo. Tačiau, jei jūs pastebėsite, kad jūsų kaklas yra įtemptas, galite išlaikyti vieną ranką, nukirpus svorio metimo procentas per savaitę. Jei palieka rankas už savo galvos, pirštai turi švelniai nykti galvą.

Idėja yra paremti kaklą, neatsižvelgiant į jūsų abs. Pasirenkant judesiui, traukite pilvo mygtuką link savo stuburo. Lėtai sutraukite pilvo apačią, kad jūsų pečių ašmenys būtų apie vieną ar du colius nuo grindų.

CPHealthGroup

Išsiplėskite, kaip pašalinti riebalus nuo viršutinės abs atsirasite ir laikysi kaklą tiesiai, smakruok. Įsivaizduokite, kad laikote teniso kamuoliuką po savo smakru. Tai yra apie kampą, kurį norite visą laiką laikyti smakrą.

Laikykitės judesio viršuje kelias sekundes, nuolatos kvieskite.

Kaip prarasti užsispyrusius viršutinės kūno dalies riebalus

Lėtai nuleiskite žemyn atgal, bet nesileiskite. Pakartokite kartų su puikia forma kiekvienai rep. Jei norite pridėti variantą, tuo pat metu kelkitės, kad pakeliate viršutinę kūno dalį iš grindų visą kūno kremą Kad tai būtų sudėtingesnė, atlikite pratimų rutulio pusiausvyrą, laikykite svorį savo krūtinėje Patarimai: Kad jūsų kaklas būtų tinkamai sureguliuotas, padėkite savo kumštį po savo smakru, kad galva nejudėtų. Anksčiau mums buvo teigiama, kad jūsų nugaros dalis būtų lygi grindims visame judėjime.

Dabar mes žinome, kad geriau išlaikyti neutralų stuburo.

kaip pašalinti riebalus nuo viršutinės abs

Tai tiesiog reiškia, kad jūsų stuburas yra tvirtesnėje padėtyje, kad jus palaikytų. Greitas būdas tai surasti yra dubens nugarą ir tada į priekį, o tada leisti dubeniui atsipalaiduoti kažkur tarp šių dviejų kraštutinumų.

Kaip prarasti riebalus ant viršutinės kūno dalies

Jei jūsų nugaros arkos yra per daug, tai gali reikšti, kad jūsų abs reikia laiko stiprinti. Stenkitės palaikyti kojas ant laiptelio ar platformos, kad suteiktumėte nugaros dalį. Crunches alternatyvos Nors treniruotės yra gerai, yra daug kitų būdų, kaip dirbti abs, nedarant vieno krūmo. Tiesą sakant, treniruotės netgi nėra efektyviausios treniruotės. Ir kai kurie geriausi jūsų branduolio pratimai atliekami naudojant visą jūsų kūną, o ne tik jūsų abs.

kaip pašalinti riebalus nuo viršutinės abs

Didžiosios Ab treniruotės Taigi, jei esate pernykęs, kokie yra nauji, skirtingi užsiėmimai, kuriuos galite atlikti, kad galėtumėte atlikti daugiau funkcinių pagrindinių treniruočių?

Kai kurios parinktys:.