Ar galime deginti transriebalus

Mokslininkai nustatė, kad flavonoidų turtingų maisto produktų vartojimas padeda ne tik išlaikyti normalų svorį, bet ir numesti. Netinkama mityba, alkoholio vartojimas, nejudėjimas.

warning.outdated.title

Pasak visuomenės sveikatos specialistų, nepaisant milžiniškų pastangų ir milijardinių investicijų skatinant šalies gyventojus tapti sveikesniais, pasiekti rezultatai — liūdni. Todėl tenka imtis griežtesnių priemonių.

Pagal jį numatoma maisto pusfabrikačių gamintojus skatinti naudoti saugesnius mononesočiuosius arba polinesočiuosius riebalus.

ar galime deginti transriebalus

Jeigu šis sprendimas įsigaliotų, tepūs hidrinti riebalai, gaminami prisotinant skystą aliejų vandenilio, būtų laikomi maisto priedais, o juos naudoti maisto produktams gaminti būtų galima tik gavus specialų priežiūros institucijų leidimą. Specialistai įspėja, kad šis draudimas neįsigalios iš karto.

  • Nuodai riebalų nuostoliai - Transriebalai – gardūs nuodai ant mūsų stalo | Valstietis
  • JAV, uždrausti, „bloguosius riebalus“ - pakruojoremontas.lt
  • Mityba Ir kovą su kūno riebalais bandant atsisakyti bet kokių riebalų, jis vadina klaidinga strategija.

Gamintojams bus suteikiamas 60 dienų pereinamasis laikotarpis. Maisto ir vaistų administracija taip pat tikisi sulaukti atsiliepimų iš pramonės įmonių, kad išsiaiškintų, per kiek laiko jos ar galime deginti transriebalus pakeisti gaminių sudėtį.

ar galime deginti transriebalus

Daugiausia dirbtinių transriebalų turintys maisto produktai yra margarinas, kulinariniai riebalai, dauguma gruzdintų maisto po 4 savaičių svorio neprarandama, greitas maistas, krekeriai ir parduotuvėse pirkti kepti maisto produktai bei supakuoti užkandžiai. Pavyzdžiui, daug transriebalų yra glazūruotose spurgose, spragėsiuose, gruzdintose bulvytėse, gruzdintoje džiūvėsėliuose apvoliotoje vištienoje.

Visiškai nereikalingos FDA komisarė Margaret Hamburg sakė, kad nors transriebalų ar galime deginti transriebalus pastarąjį dešimtmetį mažėjo, tačiau dabartinis vartojimo lygis tarp amerikiečių tebekelia didelį susirūpinimą dėl visuomenės sveikatos. PSO Mitybos, fizinio aktyvumo ir sveikatos strategijoje, skirtoje dviem pagrindiniams neinfekcinių ligų rizikos faktoriams — mitybai ir fiziniam aktyvumui — pažymima, kad turėtų būti mažinamas iš riebalų gaunamas energijos kiekis, vietoje sočiųjų riebalų reikėtų vartoti nesočiuosius ir siekti eliminuoti iš mitybos transriebalus.

Daugelis didelių ir mažų bendrovių perėjo prie sveikesnių aliejų per pastarąjį dešimtmetį. Jis būtų taikomas tik dirbtiniams hidrintiems riebalams, kurių dedama į smarkiai perdirbtus maisto produktus.

ar galime deginti transriebalus

Pagerina skonį Tokių riebalų dažnai pridedama siekiant pagerinti skonį ir padidinti vartojimo laikotarpį produktams, tokiems kaip sausainiai, pyragai, tortų glazūra, traškučiai, trapučiai, spurgos, picos, margarinas, grietinėlė kavai ir kai kurie javainiai.

Mitybos ekspertai ir gydytojai giria FDA sprendimą, tačiau perspėja, kad vartotojai vis tiek turėtų rūpestingai reguliuoti sočiųjų riebalų ir cholesterolio vartojimą. Pasak specialistų, transriebiųjų rūgščių vartojimas didina vadinamojo blogojo cholesterolio — mažo tankio lipoproteino LDL — kiekį kraujyje, kuris yra vienas pagrindinių veiksnių, didinančių vainikinių širdies kraujagyslių ligų riziką.

Kaip nurodo ligų kontrolės ir prevencijos centrai, šios ligos yra pagrindinė mirties priežastis Jungtinėse Valstijose. Parengė Evelina Machova Tarp kitko: Kaip bebūtų keista, mokslas kovoja prieš transriebalus tik keletą pastarųjų dešimtmečių. Iki devintojo dešimtmečio galo, gyvulinių riebalų pakaitalai, tokie, ar galime deginti transriebalus margarinas buvo populiarūs, ir trumpai netgi buvo laikomi sveikatinimo produktais.

ar galime deginti transriebalus