Naudojant šaltį norint sulieknėti

Stebint vaikus ir suaugusiuosius, kuriems diagnozuotas kepenų suriebėjimo sindromas, paaiškėjo, kad vartojant žuvų taukų papildus gali pavykti gerokai sumažinti kepenis ir pilvą nugulusių riebalų sluoksnį. Tai galite daryti ir jūs, juolab, kad tai turės teigiamos įtakos jūsų sveikatai, geresnei nuotaikai, svoriui ir netgi grožiui. Na, o tai, kad paprastas ledo kubelis atgaivina odą ir sumažina maišelius po akimis arba kontrastinis dušas odą pastangrina, žinome seniai, tad pradėti taikyti šalčio terapiją galime ir šiomis paprastomis procedūromis.

naudojant šaltį norint sulieknėti

Per naktį reikia mažiausiai 8 valandų miego. Antras žingsnis svarbus ne tik lieknėjantiems — kiek įmanoma stenkitės sumažinti patiriamo streso kiekį. Gydytojas tikina, kad stresas aktyvuoja hormoną kortizolį, kuris blokuoja riebalų deginimą. Lengva pasakyti, sunku padaryti, tiesa?

Kartais nėra taip lengva pabėgti nuo rūpesčių ir neigiamų minčių, tačiau su tuo susidoroti padės masažai.

Jų yra pačių įvairiausių, tad sau tinkamiausią ras kiekvienas.

20 veiksmingų, moksliškai pagrįstų būdų, kaip atsikratyti pilvo riebalų

Masažai iš tiesų turi begalę puikių ir naudingų savybių… Jie sumažina nuolatinį nugaros skausmą, pagerina judesių amplitudę, palengvina būsimųjų mamų savijautą ir netgi gimdymą, stiprina imunitetą, stimuliuoja limfos tekėjimą, treniruoja raumenis, gerina odos būklę, sąnarių lankstumą, šalina depresiją ir nerimą. Taip pat sumažina spazmus ir mėšlungį, pooperacines sąaugas, patinimus, atpalaiduoja ir minkština sužeistus, pavargusius raumenis, kovoja su nemiga.

Tikriausiai niekas taip nesendina mūsų vidaus ir išorės kaip patiriamas didelis streso kiekis.

naudojant šaltį norint sulieknėti

Tad, akivaizdu, jog stresas nieko gero neduoda, o kovoti su juo būtina! Joga, meditacijos ir masažai yra ko gero geriausi būdai tai padaryti… Švelnūs rankų prisilietimai prie mūsų kūno sumažina nerimą bei nuovargį, gerina miego kokybę bei koncentraciją, didina energiją, kraujo cirkuliaciją… Anot mediko, nusprendusieji mesti svorį dažnai daro vieną klaidą — puola kasdien intensyviai treniruotis, net jei prieš tai gyvenime nėra to darę.

Unikauskas tikina, kad trečias svarbus žingsnis — nepersistengti su intensyviomis treniruotėmis. Tai jokiu būdu nereiškia, jog Jums reikia bėgti pirkti abonemento į sporto klubą. Vienos moterys džiaugiasi sumažinusios apimtis net keliais centimetrais, kitos tikina nepajutusios visai jokio poveikio.

Kai kurios teigė, kad padėtis pablogėjo — aptirpus riebalų sluoksniui, dar labiau išryškėjo celiulitas. Reklamuojama, kad vieno seanso metu ištirpsta 30—45 proc. Jei tai būtų tiesa, užtektų vos trijų seansų, kad probleminėse vietose neliktų nė gramo riebaliukų, taigi tikrai niekas nesirinktų kur kas skausmingesnių ir brangesnių lazerinių ar vakuuminių riebalų naikinimo procedūrų.

Tiesa, šalčio lipolizės svarbu nenuvertinti pirma laiko — mat per pirmąsias 2 savaites pasišalina vos pusė riebalinių ląstelių, o ryškiausias efektas matyti po 6 savaičių.

Tik tada procedūrą galima kartoti. Vietoj mezoterapijos Prisipažinsiu, riebaliukus naudojant šaltį norint sulieknėti man nėra itin aktualu, todėl nutariu pamėginti šalčiu atjauninti veidą.

Procedūros esmė — naudojant mikrosroves ir šaltį, į odą įterpiama biologiškai aktyvių medžiagų.

naudojant šaltį norint sulieknėti

Į odą serumą galima įterpti iki 1 mm, o ji įsisavina net 80—90 proc. Dėl to kartais ši procedūra vadinama beadatine mezoterapija.

Mezoterapiją esu bandžiusi ne kartą ir tikrai turiu pripažinti, kad pojūčiai — ne iš maloniųjų, nors efektas ir pastebimas. Adatų dūriai skausmingi, erzina, kad, atlikus procedūrą, lieka papulių ir mėlynių — dėl to mažiausiai vieną parą esi įkalinta namie, o vėliau dar kelias dienas tenka naudoti maskuojamąsias priemones.

Sulaukiu patikinimo, kad bijoti nėra ko. Serumas yra parenkamas pagal odos būklę, kiekvienai moteriai — individualiai.

Apžiūrėjusi mano veidą, J. Slavinskienė nustato, kad man reikėtų raukšles naikinačios ir drėkinamosios priemonės, tad paruošia jų mišinį. Enzimų šveitikliu nušveitusi viršutinį raginį sluoksnį, užtepa serumą ir neigiamu elektrodu ima vedžioti po veidą. Tai turi atverti mano poras — kad giliau įsiskverbtų medžiagos. Grožio terapeutė stengiasi neliesti kuperozės pažeistų veido vietų, kad kapiliarai dar labiau neišsiplėstų. Jaučiu dilgčiojimą — tarsi veidas būtų masažuojamas smulkių adatėlių voleliu.

Nesakyčiau, kad malonu, bet ir didelio diskomforto nejaučiu. Vėliau grožio terapeutė uždeda kaukę ir į rankas paima teigiamą elektrodą. Šis turi užverti poras — kad naudingosios medžiagos liktų viduje. Atlikus tyrimą, kuriame sutiko dalyvauti per 2 tūkst. Besaikis alkoholio vartojimas siejamas su riebalų kaupimusi pilvo srityje. Jei siekiate sumažinti juosmens apimtį, alkoholį gerkite saikingai arba apskritai jo naudojant šaltį norint sulieknėti.

Papildykite racioną baltymais Baltymai — tai maistinės medžiagos, atliekančios ypač svarbų vaidmenį svorio kontroliavimo procese. Vartojant pakankamai baltymų, skatinama sotumo jausmą sukeliančio hormono peptido YY gamyba, todėl slopinamas apetitas ir ilgiau nejuntamas alkis.

7 šalto dušo privalumai pagal daktarą Unikauską: padeda net numesti svorio - LRT

Baltymai taip pat spartina medžiagų apykaitą ir padeda išlaikyti raumenų masę, kai siekiama numesti svorio. Daugybė stebimųjų tyrimų įrodė, kad pakankamai baltymų vartojantys žmonės riebalų pilvo srityje turi mažiau, palyginti su tais, kurių racione baltymų per mažai. Taigi, baltymų pasistenkite gauti su kiekvienu valgymu. Atminkite, kad baltymų yra mėsoje, žuvyje, kiaušiniuose, pieno produktuose, išrūgose ir pupelėse.

Gausiai baltymų turintys produktai, tokie kaip žuvis, liesa mėsa ir pupelės, — puikus pasirinkimas tiems, kurie nori atsikratyti kelių kilogramų ir sumažinti juosmens apimtį. Mažinkite streso lygį Stresui dėl pilvo riebalų kaltė verčiama todėl, kad juntant įtampą suaktyvinamos antinksčių liaukos ir suintensyvėja kortizolio, dar vadinamo streso hormonu, gamyba. Kaip rodo tyrimai, aukštas kortizolio lygis lemia apetito didėjimą ir riebalų kaupimąsi pilvo srityje.

Svarbu ir tai, kad laiba talija nepasižyminčių moterų organizme kortizolis gaminamas reaguojant į stresą. Taigi, jo naudojant šaltį norint sulieknėti kyla ir dar labiau skatina centrinio tipo nutukimą. Norint bent kiek sumažinti riebalų pilvo srityje kiekį, patariama susidomėti malonia, nuo streso atpalaiduojančia veikla. Puiku, jei užsiimsite joga, meditacija ar kt.

naudojant šaltį norint sulieknėti

Stresas skatina riebalų kaupimąsi pilvo srityje. Streso mažinimą turėtumėte laikyti vienu iš pagrindinių tikslų, jei norite atsikratyti antsvorio.

Ribokite cukraus turinčių produktų vartojimą Cukruje yra fruktozės, o gausus jos vartojimas siejamas su keleto lėtinių susirgimų, pvz. Ryšį tarp gausaus cukraus vartojimo ir pilvo riebalų kaupimosi įrodė ne vienas stebimasis tyrimas. Svarbu suvokti, kad riebalų kaupimosi tendenciją skatina ne vien rafinuoto cukraus vartojimas.

Net vadinamąjį sveikesnį cukrų, tarkim, natūralų medų, reikia vartoti saikingai. Gausus cukraus vartojimas yra pagrindinė priežastis, kodėl daugelis žmonių ima tukti, todėl nepiktnaudžiaukite saldainiais ir perdirbtu maistu, kurio sudėtyje daug cukraus. Užsiimkite aerobika kardiotreiruotės Aerobikos pratimai, arba kardiotreniruotės, — puikus užsiėmimas, leisiantis pasijusti sveikesniems ir sudeginti nemažai kalorijų.

Tyrimai taip pat parodė, kad šio tipo sportas bene efektyviausiai skatina pilvo riebalų tirpimą. Visgi bendros nuomonės dėl to, ar geriau rinktis vidutinio, ar aukšto intensyvumo treniruotes, kol kas nėra. Kad ir kaip būtų, svarbesnis yra ne intensyvumas, o treniruočių dažnis ir trukmė.

Vieno tyrimo išvadose nurodoma, kad pomenopauzinio amžiaus moterims daugiau riebalų pavyksta atsikratyti treniruojantiso ne minučių per savaite.

15 patarimų, kaip greitai ir saugiai numesti svorio: jais vadovautis galima nedelsiant

Aerobikos pratimai — efektyvus svorio metimo būdas, ypač veiksmingas, kai siekiama sumažinti juosmens apimtį. Ribokite suvartojamų angliavandenių, ypač rafinuotų, kiekį Suvartojamų angliavandenių apribojimas gali net labai padėti atsikratyti riebalų, taip pat tų, kurie kaupiasi pilvo srityje.

Perėjus prie mitybos plano, kurio laikantis angliavandenių tenka suvartoti mažiau nei 50 gramų per dieną, dalies pilvo riebalų pavyko atsikratyti nutukusiems, II tipo diabeto riziką patiriantiems asmenims, taip pat moterims, kurioms diagnozuotas policistinių kiaušidžių sindromas. Tikrai nebūtina laikytis griežtos dietos, kurioje beveik nėra angliavandenių. Kai kurie tyrimai parodė, kad teigiamų rezultatų galima tikėtis net tada, jei rafinuoti angliavandeniai bus naudojant šaltį norint sulieknėti krakmolingais.

Plataus masto Freiminghamo mieste vykdomos širdies sveikatos studijos leidžia daryti išvadą, kad daugiausia neskaidytų grūdų vartojantys žmonės pilvo srityje turi 17 proc. Gausus rafinuotų angliavandenių vartojimas lemia riebalų kaupimąsi pilvo srityje, todėl angliavandenių reikia vartoti mažiau arba pakeisti juos sveikesniais, kurių pavyksta gauti iš neskaidytų grūdų, ankštinių kultūrų arba daržovių.

Gamindami maistą naudokite kokosų aliejų Kokosų aliejus laikomas vienais iš sveikiausių vartoti tinkamų riebalų. Tyrimais įrodyta, kad kokosų aliejuje esantys vidurinės grandies trigliceridai gali gerokai paspartinti medžiagų apykaitą ir sumažinti organizmo polinkį smagiausi svorio metimo būdai riebalus, dažnai tampantį reakcija į didelio kalorijų kiekio suvartojimą.

Ne vieno kontrolės tyrimo išvadose daroma prielaida, kad kokosų aliejaus vartojimas gali prisidėti prie pilvo riebalų mažinimo. Atliekant vieną tyrimą, 12 savaičių buvo stebima, kokį poveikį kasdienis kokosų aliejaus vartojimas padarys antsvorio turintiems vyrams.

Lietuvos sporto universiteto laboratorijoje mokslininkai dvejus naudojant šaltį norint sulieknėti tyrė, kaip žmogaus organizmas reaguoja į šaltį. Tris savaites savanoriai kiekvieną rytą lipdavo į maždaug 14 laipsnių šilumos vandenį — mokslininkai stebėjo, kaip keičiasi kūno temperatūra, pojūčiai, tyrė kraują, imuninės sistemos reakcijas.

Pastebėta, kad tyrimo dalyviai žiemą nesirgo. Laidos svečias, Lietuvos sporto universiteto profesorius Marius Brazaitis tvirtina, jog jo ilgametė patirtis rodo — prie šalčio gali priprasti visi. Prausiantis šaltu vandeniu daugėja už imunitetą atsakingų T limfocitų — tų, kurie iš tikrųjų kovoja patys, tai yra mūsų kariai prieš priešus. Šaltas vanduo pagreitina medžiagų apykaitą ir aktyvina imuninę sistemą.

Tokiu vandeniu reikėtų praustis kaip įmanoma ilgiau — anot M. Brazaičio, svarbiausia — iškęsti šalčio šoką, kuris trunka maždaug iki minutės.