Ko mums reikia norint sulieknėti

Todėl kitu etapu mums reiktų atrasti produktus, kuriuos valgydamos mes jaučiamės gerai. Medžiagų apykaitą dažniausiai sulėtėja, kai valgoma nereguliariai, trūksta judėjimo.

Jei bijote, kad vakare kankins alkis, valgykite vakarienę valanda vėliau.

Įsitikinimai, kurie mums trukdo sulieknėti

Taip sutaupysite kalorijų, kurias būtumėte suvartoję žiūrėdami televizorių. Vėliau valgoma vakarienė padeda apsisaugoti nuo bereikalingo užkandžiavimo, kuris dažnai užklumpa vėlai vakare.

ko mums reikia norint sulieknėti

Tiesa, vakarieniauti reikia likus ne mažiau nei 2 val. Jei gersiu daug vandens, greičiau sulieknėsiu Liaukitės gerti vandenį kibirais. Gali būti, kad vanduo padeda numesti svorio, tačiau jis nepadės sulieknėti, jei nepakeisite kitų įpročių. Šiaures Karolinos universiteto tyrimai parodė, kad žmonės, kurie reguliariai geria vandenį, per dieną suvartoja maždaug kalorijų mažiau nei tie, kurie geria tik kavą, arbatą ir gaiviuosius gėrimus.

Žinoma, jei vietoj limonado gersite vandenį, sutaupysite kalorijų, o tai padės atsikratyti papildomų kilogramų.

SUSISIEKITE SU MUMIS

Labai šaltas vanduo gali padėti sudeginti daugiau kalorijų. Vokiečių mokslininkai nustatė, kad per dieną išgerti šeši puodeliai ledinio vandens padėjo sudeginti 50 papildomų kalorijų. Tikriausiai taip yra dėl to, kad organizmui reikia sušildyti vandenį iki kūno temperatūros. Jums nuspręsti, ar dėl šių 50 kalorijų verta visą dieną gurkšnoti ledinį vandenį - gal tiesiog vietoj lifto palypėkite laiptais? Dietiniai gėrimai - puikus būdas numesti svorio Kai kurie žmonės mano, kad geriausias būdas priversti organizmą tirpdyti riebalus - tai nuolat gerti dietinius gėrimus ir valgyti dietinį maistą.

Desktop menu top

Deja, tai nepadės džiaugtis ilgalaikiais rezultatais. Dietiniai gaivieji gėrimai gali padidinti metabolinio sindromo riziką. Jo simptomai yra riebalų sankaupos ant pilvo, padidėję cukraus ir cholesterolio lygiai. Minesotos universiteto tyrimai, kuriuose dalyvavo beveik 10 tūkst.

Kai geriate dietinius gėrimus ir valgote dietinį maistą, jūs bandote apgauti savo organizmą. Tačiau mūsų organizmai yra protingesni už mus.

Atsisakyk produktų, kurie trukdo mesti svorį Cukrus. Nesvarbu, kiek nori numesti svorio - lieknėjimas turi prasidėti atsisakant tam tikrų produktų. Pirmiausia, iš savo maisto raciono išbrauk cukrų. Jo vartojimas ne tik trukdo sulieknėti, bet su laiku padaro ir daugiau žalos mūsų organizmui. Dažnas cukraus vartojimas įtakoja kraujagyslių ligų atsiradimą, paspartina odos senėjimo procesus, ilgainiui sukelia dažną pilvo pūtimą, kenkia kepenims bei inkstams.

Taip, jums gali pavykti numesti šiek tiek svorio, tačiau rizikuojate smarkiai pakenkti savo sveikatai. Galiausiai daugelis žmonių ima skųstis, kad tapo priklausomi nuo šiu nesveikų gėrimų ir maisto. Tad patarimas yra toks: didžiausią dėmesį skirkite maisto kokybei. Vietoj įprastos druskos verčiau naudoti Himalajų arba jūros druską.

Naujienlaiškis

Ji brangesnė, tačiau juk daug jos ir nereikia. Mitas: Jei nori atsikratyti svorio, negalima valgyti po šešių Tiesa: O jei dirbate iki Jei pavalgysite Dietologai rekomenduoja paskutinį kartą valgyti likus vai. Tačiau per tiek laiko skrandis spėja suvirškinti nedidelį lengvo maisto kiekį ir atsigulti vėl galime alkani.

Vis dėlto dietologai labai retai yra tie žmonės, kuriems patiems reikia atsikratyti nereikalingo svorio ir tirpdyti riebalus.

Related posts

O man — reikia. Jokios kitos profesijos atstovai nesumažina riebalinio sluoksnio taip, kaip sumažiname mes — sportininkai.

ko mums reikia norint sulieknėti

Iš tiesų, paskutinį kartą galite pavalgyti likus kelioms minutėms iki momento, kai einate miegoti, nes tiek laiko užtenka išsivalyti dantis ir užgesinti šviesą. Ką galima valgyti tokiu metu? Liesą mėsą su daržovėmis, liesą žuvį su daržovėmis arba liesą varškę liesą varškės sūrį.

Prenumeruok

Ir viskas. Didžiausia nuostaba tikriausiai kilo dėl mėsos. Liesa mėsa nėra sunkiai virškinamas maistas. Ir nei mėsa, nei žuvis, nei daržovės, nei varškė nėra energijos šaltiniai, todėl nė vienas jų negali būti verčiamas riebalais. Blogiausia tai, kad dažnai žmonės jų suvartoja gerokai per daug.

Ar būtina sportuoti norint numesti svorio?

Sotieji riebalai prilimpa prie mūsų kraujagyslių sienelių ir sukelia įvairius negalavimus. Dažnas sočiųjų riebalų vartojimas paskatina širdies, kraujagyslių ligos atsiradimą, priaugama svorio ypač pilvo srityjepadidėja kraujospūdis.

Subjursta nuotaika, pablogėja savijauta, tenka užmiršti kelią į madingas parduotuves. Penkis — labai daug. O rečiau negalima?

Produktai, kuriuose gausu sočiųjų riebalų nėra mums naudingi, todėl jų atsisakymas sveikintinas žingsnis. Tikriausiai ne kartą girdėjai, kad miltų atsisakymas taip pat labai svarbus norint sulieknėti.

Tačiau specialistų teigimu, tai padaryti mums trukdo mūsų pačių įsitikinimai. Gal metas juos peržiūrėti ir pakeisti? Taigi jei nesuprasite, kad dėl vietoje stovinčio ar augančio svorio kalti šie mitai, galite prarasti motyvaciją.

Bet noriu pabrėžti, kad atsisakyti reikia ne visų miltų. Mūsų organizmui nenaudingi perdirbtų grūdų miltai.

Viskas apie dietas

Jie, kaip ir cukrus yra rafinuotieji angliavandeniai. Tokie miltai teršia žarnyną, padidėja svoris, prasčiau jaučiamės. Aukščiausios rūšies, smulkūs balti miltai nėra naudingi sveikatai. Rinkis rupesnius miltus, pilno grūdo gaminius tame tarpe ir makaronus, duoną.

ko mums reikia norint sulieknėti

Pilno grūdo gaminiai daug naudingesni mūsų organizmui. Norint papildyti organizmą skaidulinėmis medžiagomis gali papildomai vartoti ir maistines skaidulas, kurios atlieka žarnyno valymo darbą, padeda suvaldyti alkį ir sumažinti pilvo pūtimą.