Riebalų deginimo hr zonos. Širdies ritmo zonos | Tėtis, sportas ir maistas

Kaip patikrinti pulsą? Tai yra didelis pagerėjimas, palyginti su " Fitbit Flex" 5 taškų indikatoriaus ekranu. Ši vertė yra optimali - antsvoris palaipsniui pradės mažėti. Turėtumėte pasikonsultuoti su savo gydytoju, kad galėtumėte saugiai dirbti tokiu aukštu širdies ritmu.

riebalų deginimo hr zonos

Tada ekrane pasirodys treniruotės informacija ir galėsite pamatyti jos trukmę. Deginkite riebalus arba gerinkite savo funkcinį pajėgumą Treniruotėje Polar FT7 parodo optimalų krūvį, kuris tinkamas riebalų deginimui fatburn arba funkcinio pejėgumo gerinimui fitness. Šios ribos kasdien gali keistis, priklausomai nuo Jūsų fizinės ir emocinės būklės.

Širdies ritmo treniravimo zona

Treniruotės pradžioje FT7 analizuoja Jūsų esamą būklę irjei yra reikalas, pakoreguoja šias ribas. Šis išmanusis širdies ritmo matuoklis gali įvertinti kasdienę kūno būklę atsižvelgdamas į širdies ritmą ir širdies ritmo svyravimus.

Be to, ką daro kiti Fitbits skaičiuojantys žingsnius, atstumą, kalorijas, aukštis, pakilimus ir stebėjimo miegąjis naudoja LED apšvietimą apyrankės nugaroje, kad nuolat imtuvo impulsą. Be to, jei susiejate jį su suderinamu telefonu, galite gauti skambučių pranešimus. Tai labai protingas žingsnio skaitiklio laikrodis.

Kai organizmas būna atsigavęs nuo paskutinių treniruočių, nepavargęs ir neįsitempęs, tada Jūs galite treniruotis didesniu intensyvumu.

Tai labai didelio intensyvumo zona.

Širdies ritmo zonos

Aukšto pasirengimo pajėgumo sportininkai gali tik trumpą laiko tarpą išlaikyti tokio dydžio apkrovas. Ši zona gali būti pavojinga, tad treniruotė joje neturėtų būti atliekama be daktaro priežiūros.

Užsekite dirželį apjuosę krūtinę ir sureguliuokite, kad dirželis patogiai priglustų.

Tik po šio laiko prasidės riebalų deginimas. Todėl kardio treniruotės neturėtų trukti mažiau nei 40 minučių. Dažnai treniruotės metu taikomas dviračių sporto principas, kai naudojami keli širdies ritmo diapazonai kai padidinto intensyvumo pratimai maksimaliu širdies ritmu yra keičiami su mažo intensyvumo pratimais.

Jūs einate greičiau ir todėl padengti daugiau atstumo. Sudegintos kalorijos priklauso nuo jūsų padengto atstumo ir jūsų svorio, nei bet kurių kitų veiksnių.

riebalų deginimo hr zonos

Jūs gaunate tas pačias naudą sveikatai ir riebalų deginimo naudą kaip sveiką širdies zona. Žiūrėkite riebalinio deginimo pėsčiųjų treniruotę, skirtą maksimaliai padidinti savo laiką šioje zonoje su greitu pėsčiomis. Aerobinė širdies ritmo zona Ši zona yra nuo 70 iki 80 procentų didžiausio širdies ritmo. Dabar esate intensyvaus intensyvumo zonoje.

Jūs labai kvėpuojate ir galėsite kalbėti tik trumpomis frazėmis. Tai yra zona, kuria siekiama mokytis ištvermės. Jis skatina jūsų kūną pagerinti kraujotaką, pastatydamas naujas kraujagysles ir padidindamas širdies ir plaučių savybes.

riebalų deginimo hr zonos

Manoma, kad šios zonos minučių tikslas yra geriausias fitneso mokymo pranašumas. Jūs sudeginate 50 procentų savo kalorijų iš riebalų, 50 procentų iš angliavandenių ir mažiau nei 1 procentą baltymų, kai esate šioje zonoje. Didėjant intensyvumui, jūs sunedzinate daugiau kalorijų per tą patį laiką, nes tuo pačiu metu užsiimate daugiau atstumo.

Širdies zona, skirta kardio treniruotėms

Suvartojamos kalorijos labiausiai priklauso nuo atstumo ir svorio. Jei eisi toliausiai per tokį patį laiką, dega daugiau kalorijų per minutę. Pėsčiomis negalėsite pasiekti šios širdies ritmo, gali prireikti pasinaudoti lenktynių trasų technika arba pereiti prie bėgimo, kad patektumėte į šią širdies ritmo zoną.

Tai yra labai geras dietomiems žingsniamatis. Atstumas: apskaičiuojamas pagal jūsų žingsnių skaičių.

Fitbit Charge HR Fitness Band apžvalga

Miego režimas : "Charge HR" automatiškai nustato miegą. Programoje ar informacijos suvestinėje galite peržiūrėti bendrą laiką lovoje, prisiminę laiką, atsibunda laiką ir nerimo laiką, taip pat miego grafiką. Signalai: galite nustatyti kelis vibracijos signalus ir pasirinkti, kaip dažnai jie kartojami. Aktyvus laikas. Veiksmų, kuriuos atliekate per minutę, skaičius perskaičiuojamas į aktyvias minutes. Tai gali padėti jums stebėti, ar kiekvieną dieną naudojatės 30 minučių ar ilgiau vykdomomis užduočių vykdymo rekomendacijomis.

Įspėjimai apie įeinančius skambučius : jei įjungsite šią funkciją, jūsų "Charge HR" vibruos ir parodys skambučio ID iš jūsų mobiliojo telefono, jei esate ne daugiau kaip 20 pėdų nuo jūsų telefono.

Širdies ritmo zonos: kaip patekti į teisingą? Širdies ritmo skaičiuoklė internete

Prietaisų skydelis ir programa "Fitbit" yra mano mėgstamiausia stebėti savo mitybą ir sveikatos būklę. Galite naudoti savo maisto žurnalą programoje arba interneto prietaisų skydelyje, stebėti vandenį, svorį ir dar daugiau.

Galite užsiimti sunkumais su draugais ir užsidirbti ženklelius laimėjimams.

riebalų deginimo hr zonos

Ekspertų apžvalga Pliusai : Komfortas : labai patogus dėvėti, ir sagties uždarymas yra daug saugesnis už Flex ar Charge užsegimą. Tai taip pat padeda padidinti širdies jėgą ir dydį. Pratimai šioje srityje labai pagerins jūsų fizinę formą. VO 2 Max reiškia maksimalų deguonies kiekį, kurį jūsų kūnas gali sunaudoti mankštos metu. Žmonės šioje mokymo zonoje gali būti tik trumpą laiką. Šioje zonoje gali treniruotis tik ypatingo fizinio pasirengimo žmonės.

Ši hona leidžia sudeginti maksimalų kalorijų kiekį. Atminkite, kad mankšta didelio streso zonoje gali būti pavojinga jūsų sveikatai. Projektas FOX -skaičiuotuvas su malonumu pristato naują internetinę skaičiuoklę - apskaičiuoja širdies ritmą pagal amžių. Labai svarbu žinoti savo širdies ritmą!

Galų gale, pagal šį kriterijų galima spręsti, kaip gerai veikia mūsų širdis. Nustatydami pulsą galite įtarti, kad sergate daugybe širdies ir kraujagyslių ligų, ir nedelsdami kreiptis į gydytoją!

Patogi naršymas straipsniuose: Širdies ritmo apskaičiavimas Ne paslaptis, kad sportuojant reikia atkreipti ypatingą dėmesį į širdies ir kraujagyslių sistemos būklę, stengiantis išvengti padidėjusio širdies susitraukimų dažnio.

Su fiziniu krūviu širdies susitraukimų dažnis padidėja, tačiau šis skaičius neturėtų viršyti įprasto padidėjimo. Jūs galite įvertinti, kiek norma viršijama, tik žinodami maksimalų širdies ritmą. Koks yra maksimalus širdies ritmas? Šis terminas reiškia, kiek kartų riebalų deginimo hr zonos susitraukia per minutę ir nesukelia streso organizmui. Jei žmogus ramus, tada vidutinis širdies susitraukimų dažnis yra nuo 60 iki 70 dūžių.

  • Širdies ritmo treniravimo zona - Sveikata -
  • Kaip beyonce taip greitai numetė svorį
  • Bet įdomu, kiek žmonių iš tikrųjų upranta, kaip tai veikia.
  • Apytikslis grandinės treniruočių planas Kad ir kokia fizine veikla užsiimtumėte, kūnas į tai reaguos keisdamas širdies ritmą.

Kalbant apie sportininkus, šis rodiklis gali svyruoti nuo 40 iki 50 dūžių. Šiuo atveju širdies plakimas negali viršyti dūžių.

Širdies ritmo zonos Fizinis aktyvumas yra puikus būdas pasijusti geriau, sustiprinti sveikatą bei smagiai praleisti laiką. Rekomenduojama būti fiziškai aktyviu bent po 30 minčių per dieną. Jeigu turite kokių nors sveikatos problemų, tuomet pradėdami mankštintis nepamirškite pasikonsultuoti su gydytoju. Širdies ritmo palaikymas vienoje ar kitoje zonoje leidžia pasiekti bei reguliuoti tinkamą apkrovos lygį, taip sudarant galimybę lengviau pasiekit savo tikslų.

Tačiau maksimalus širdies ritmas gali būti skirtingas. Kaip apskaičiuoti maksimalų širdies ritmą?